Advertisement

ארטיום דולגופיאט - דולגופיאט: "מנסה לא לחשוב על הציפיות לקראת טוקיו" - ארטיום דולגופיאט עם מדליית הזהב (צילום:

ארטיום דולגופיאט - דולגופיאט: "מנסה לא לחשוב על הציפיות לקראת טוקיו" - ארטיום דולגופיאט עם מדליית הזהב (צילום:. At the 2017 world championships, he won the silver medal in the floor exercise. מתעמל המכשירים הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה מדליית זהב היסטורית. עמית שיסל, באדיבות הועד האולימפי). לאחר שנה ללא תחרות, חזר היום (שבת) סגן אלוף העולם ארטיום דולגופיאט להתחרות באליפות סטלה זחרובה בקייב שבאוקראינה, שהייתה בהשתתפות מדליסטים אולימפיים. ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים.

אני לא עוצר כאן יום שני. הוא גם יצא קלות מהמזרן, אבל סיים עם נחיתה מושלמת. דולגופיאט יקבל 740,000 שח בעקבות המדליה. ארטיום דולגופיאט עם מדליית הזהב (צילום: האולימפיאדה, חגיגת הספורט הגדולה בעולם, הגיעה סוף סוף הקיץ ליפן אחרי דחייה של שנה בשל מגיפת הקורונה.

ארטיום דולגופיאט - Toxdt Iuwveskm - Herman Hinqually
ארטיום דולגופיאט - Toxdt Iuwveskm - Herman Hinqually from www.israelhayom.co.il
אולימפיאדת טוקיו 2020 ארטיום דולגופיאט טוקיו 2020. From wikipedia, the free encyclopedia. אני לא עוצר כאן יום שני. המתעמל הישראלי ארטיום דולגופיאט ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים טוקיו 2020. ארטיום גם חזר לגרנד פרי ולקח הפעם את מדליית מתעמל המכשירים הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה מדליית זהב היסטורית. ארטיום דולגופיאט כבר נגע במדליה היום (שישי) בגמר תרגיל הקרקע באליפות העולם בדוחא, אבל סיים במקום החמישי ויסתפק בהופעה מכובדת, עם סיום מעט מאכזב בהתחשב בהצלחותיו הקודמות בתרגיל. דולגופיאט בן העשרים עשה לאחרונה היסטוריה, לאחר שהפך לסגן אלוף. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships.

ארטיום דולגופיאט, מתעמל ישראלי, בזמן ההמנון במדליית הזהב (ספורט 5).

Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships. ארטיום דולגופיאט, סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע, אנדריי מדבדב סגן אלוף אירופה בקפיצות וחבריהם לנבחרת ישראל בהתעמלות מכשירים אלכס מיאקינין, אילן קורצ'אק והצעירים אורי זיידל ורון פיאטוב, מתעתדים להשתתף בתחרות. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: ארטיום דולגופיאט, האלוף האולימפי הישראלי, עם מדליית הזהב. מתעמל המכשירים הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה מדליית זהב היסטורית. .ארט גרפונקל ארט פארוחסקי ארט פרחוסקי ארט קלאב ארטבאט ארטה ארטטה ארטיום דולגופיאט ארטיום המתעמל הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה במדליית כסף באליפות העולם בהתעמלות קרקע, לאחר שסיים את תרגיל. האולימפיאדה, חגיגת הספורט הגדולה בעולם, הגיעה סוף סוף הקיץ ליפן אחרי דחייה של שנה בשל מגיפת הקורונה. ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים. אולימפיאדת טוקיו 2020 ארטיום דולגופיאט טוקיו 2020. ופעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה במכשיר הקרקע. From wikipedia, the free encyclopedia. ארטיום דולגופיאט זוכה במדליית כסף באליפות אירופה בהתעמלות מכשירים 2019, דריה ספירידונובה בתרגיל קרקע 2017 gala israel daria spiridonova fx, artem dolgopyat junior european championship 2014 sr. עמית שיסל, באדיבות הועד האולימפי).

כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! המתעמל הישראלי ארטיום דולגופיאט ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים טוקיו 2020. דולגופיאט זכה לציון של 15.033 והקדים את זאפטה ריידרלב ארטיום הוכיח את עצמו כאחד המובילים בקרקע בעולם. ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים. ״ אני לא יכול לתאר את ההתרגשות שאנחנו מרגישים כרגע.

דולגופיאט: רוצה לבכות מהתרגשות, מודה לכולם
דולגופיאט: רוצה לבכות מהתרגשות, מודה לכולם from photo.one.co.il
דולגופיאט התחרה במוקדמות תרגיל הקרקע וזכה לציון של. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships. ארטיום דולגופיאט זכה במדלית זהב. דולגופיאט בן העשרים עשה לאחרונה היסטוריה, לאחר שהפך לסגן אלוף. ארטיום דולגופיאט, מתעמל ישראלי, בזמן ההמנון במדליית הזהב (ספורט 5). Pagespublic figuresports promoterfull time gymnasticsvideosארטיום דולגופיאט מדהים! ארטיום דולגופיאט ואלכס שטילוב (רדאד ג'בארה) בין אולימפיאדה לאולימפיאדה, דור הולך ודור בא. תרגיל הקרקע שונה במקצה ארטיום דולגופיאט על המזרן (צילום:

״ אני לא יכול לתאר את ההתרגשות שאנחנו מרגישים כרגע.

הוא גם יצא קלות מהמזרן, אבל סיים עם נחיתה מושלמת. דולגופיאט התחרה במוקדמות תרגיל הקרקע וזכה לציון של. ארטיום דולגופיאט זוכה במדליית כסף באליפות אירופה בהתעמלות מכשירים 2019, דריה ספירידונובה בתרגיל קרקע 2017 gala israel daria spiridonova fx, artem dolgopyat junior european championship 2014 sr. ארטיום דולגופיאט כבר נגע במדליה היום (שישי) בגמר תרגיל הקרקע באליפות העולם בדוחא, אבל סיים במקום החמישי ויסתפק בהופעה מכובדת, עם סיום מעט מאכזב בהתחשב בהצלחותיו הקודמות בתרגיל. לאחר שנה ללא תחרות, חזר היום (שבת) סגן אלוף העולם ארטיום דולגופיאט להתחרות באליפות סטלה זחרובה בקייב שבאוקראינה, שהייתה בהשתתפות מדליסטים אולימפיים. אולימפיאדת טוקיו 2020 ארטיום דולגופיאט טוקיו 2020. המתעמל הישראלי ארטיום דולגופיאט ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים טוקיו 2020. נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: דברים נוספים שיורידו ניקוד למתעמל. הזכייה של ארטיום דולגופיאט במדליית הזהב בתרגיל הקרקע באולימפיאדת טוקיו היא חדשות טובות לענף, שצפוי ליהנות מתוספת תקציב ועלייה בפופולריות. עמית שיסל, באדיבות הועד האולימפי). דולגופיאט בן העשרים עשה לאחרונה היסטוריה, לאחר שהפך לסגן אלוף. ארטיום דולגופיאט זכה במדלית זהב.

Born june 16, 1997) is an israeli artistic gymnast. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בגמר תרגיל הקרקע. עוד היום, ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הכסף בתרגיל הקרקע בגביע האתגר בווארנה, בולגריה עם 14.950 נקודות בתחרות הגמר. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. ארטיום דולגופיאט זכה במדלית זהב.

זהב לישראלי ארטיום דולגופיאט בתרגיל הקרקע | כאן
זהב לישראלי ארטיום דולגופיאט בתרגיל הקרקע | כאן from kanstatic.azureedge.net
.ארט גרפונקל ארט פארוחסקי ארט פרחוסקי ארט קלאב ארטבאט ארטה ארטטה ארטיום דולגופיאט ארטיום המתעמל הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה במדליית כסף באליפות העולם בהתעמלות קרקע, לאחר שסיים את תרגיל. ״ אני לא יכול לתאר את ההתרגשות שאנחנו מרגישים כרגע. לאחר שנה ללא תחרות, חזר היום (שבת) סגן אלוף העולם ארטיום דולגופיאט להתחרות באליפות סטלה זחרובה בקייב שבאוקראינה, שהייתה בהשתתפות מדליסטים אולימפיים. דולגופיאט זכה לציון של 15.033 והקדים את זאפטה ריידרלב ארטיום הוכיח את עצמו כאחד המובילים בקרקע בעולם. כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! Jump to navigation jump to search. At the 2017 world championships, he won the silver medal in the floor exercise. ופעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה במכשיר הקרקע.

Born june 16, 1997) is an israeli artistic gymnast.

ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בגמר תרגיל הקרקע. Pagespublic figuresports promoterfull time gymnasticsvideosארטיום דולגופיאט מדהים! מירוץ אופניים בירושלים יום שלישי ארטיום דולגופיאט: דולגופיאט זכה לציון של 15.033 והקדים את זאפטה ריידרלב ארטיום הוכיח את עצמו כאחד המובילים בקרקע בעולם. ארטיום דולגופיאט ואלכס שטילוב (רדאד ג'בארה) בין אולימפיאדה לאולימפיאדה, דור הולך ודור בא. ארטיום דולגופיאט זוכה במדליית כסף באליפות אירופה בהתעמלות מכשירים 2019, דריה ספירידונובה בתרגיל קרקע 2017 gala israel daria spiridonova fx, artem dolgopyat junior european championship 2014 sr. From wikipedia, the free encyclopedia. ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים. לאחר שנה ללא תחרות, חזר היום (שבת) סגן אלוף העולם ארטיום דולגופיאט להתחרות באליפות סטלה זחרובה בקייב שבאוקראינה, שהייתה בהשתתפות מדליסטים אולימפיים. At the 2017 world championships, he won the silver medal in the floor exercise. עמית שיסל, באדיבות הועד האולימפי). כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. ארטיום דולגופיאט, מתעמל ישראלי, בזמן ההמנון במדליית הזהב (ספורט 5).

Posting Komentar

0 Komentar